piatok 15. júna 2012

Novinky v Beautyboxíku #5

Mesiac sa takmer s mesiacom stretol a ja zase prichádzam s najnovšími prírastkami.

Leto sa blíži nezadržateľne, mne postačí teda aj len tak víkendovo, kedy si môžem aj voľno užiť a vysoké teploty mi nebudú toľko vadiť. Nič horšie, ako pariť sa v tridsiatkách v kancelárii za počítačom. Klimatizácia funguje, ale predsa len. Vykuknete z okna, ak ho máte otvorené, len počujete: "Idem o hodinku na jazero - opaľovať, kúpať sa. Jaaaj, to bude super, už mi lezie to sparno hore krkom. Pri vode mi bude hej." A vy len smutne skonštatujete, že vy nikam nemôžete, lebo vás čakajú ešte ďalšie štyri hodinky v práci, v tom najväčšom teple, prípadne vás ešte kolegyňa najeduje, keď namiesto jemne pustenej klímy (ja zvyknem nastaviť jemný vánok a najnižšie max. 24°C, aby sme neboli príliš zošokovaní z rozdielu) túto prestaví radšej na najnižšiu teplotu a o päťnásť minút ju vypína a otvára okno, aby to teplo pustila naspäť dnu. To veľmi poteší!

Nuž a že sa to teplo teda blíži, stavila som pri výbere nutných (ne)potrebností na letne sa tváriace produkty (teda väčšinou).

Dochádza mi moja aktuálna pleťová voda, tak som využila akciu na Niveu v DM a vybrala som si Osviežujúcu čistiacu pleťovú vodu, ešte som za roky, čo sem-tam niečo z Nivey kúpim, do pleťovej vody neinvestovala. 

Keď som o pár dní na to zase prechádzala DMkou, poriadne som obzerala Alverde produkty, kde som náhodne zbadala telový sprej s vôňou melónu. Zbožňujem melón - červený len ak sa jedná o arómu žuvačiek, cukríkou, balzamov a pod. Na papanie si vyberám žltý, cukrový. V tomto som maniačka ;-)
Už sa vidím niekde v sparnú sobotu, ako tak odpočívam na deke pri vode, je mi teplo a sem-tam sa navoniam melónovým sprejíkom :-)

Dala som sa zlákať niekoľkými nadšenými recenziami na nový hydratačný rúž od Dermacolu Lip Seduction - mám odtieň č. 7. Obal ma uchvátil, vyzerá luxusne.

Keďže k letu neodmysliteľne patria svieže farby, skôr ako oblečeniu dávam prednosť nechtom. Ako ste si všimli, mám doma dve krásne neónky, ale aby naplno vynikla ich krása, potrebuju podklad. A ideálnym je biely lak. Mám jeden od s-he, ale zhodnotím dvoma slovami celé zle. Chcela som vyskúšať napr. Barry M, ale keď som už pri tých obiehačkách DM zazrela bielu miniColoramu v odtieni French White, riskla som a kúpila som si ju (bude porovnávací článok so s-he).

A čerstvo včera som zablúdila po vééééľmi dlhej dobe do Fann (naposledy som tam bola asi tak 3 roky dozadu), nejak nikdy ani len na okúkačky čas nevyšiel - ak už niekde do nákupného centra zavítam, skôr behnem do DM a nakúpim bežne drogériové veci, či utekám do banky a na poštu, rýchly nakup v potravinách a na túlačky po parfumérkach ani čas nevyjde. A vlastne - prečo tam ja ani nerada chodím? Mne trebárs vadí, ak ma zaregistrujú predavačky a hneď za mnou utekajú, radšej si vkľude sama vyberiem, o čo mám záujem, predavačka príde a núka vám aj to, čo vás vlastne ani nezaujíma. Včera som našťastie narazila na pokojnejší personál a nechodili za mnou. Chcela som len nejakú drobnosť a nejakú novinku, akú som ešte nemala. Narazila som na Mavala laky. Stretám ich hlavne na zahraničných blogoch a donedávna som myslela, že sú len záležitosťou iných krajín. Omyl, narazila som na ne náhodne na Fann e-shope, ale vtedy som ešte nad kúpou neuvažovala. Včera prišlo k zmene názoru a odchádzala som z odtieňom Toulouse - svieža jarno-letná ružová. Už sa teším na lakovanie do sandálikov.


Keďže medzi jednotlivými nákupmi ubehlo veľa času a ja už aj niektoré produkty poctivo používam, pri zbieraní vecičiek po byte a kabelkách mi ušli quattro očné tiene od Miss Sporty.
Konečne som zistila, že aj mne celkom pristanú fialkasté tiene a pri líčení očí toto quattro využijem celkom pekne. A také fialkasté jemné a hlavne svieže líčenie je navyše ideálne na leto.


Óóó a aby som nezabudla, konečne som narazila na sandáliky, ktoré už tretí mesiac zháňam po obchodoch, ale v žiadnej ponuke som si nevedela doteraz vybrať - najdôležitejším kritériom bol totiž vzhľad a nič sa mi nepáčilo. Na moje veľké prekvapenie som na ideálne sandálky narazila v Tescu :-)

Ak ste prišli až sem, isto ste postrehli, že článok je celý letne ladený a ja môžem spokojne konštatovať, že som pripravená na leto!

Čo je pre vás v lete dôležité? Nemyslím opaľovacie krémy - ale skôr ako sa vysporadúvate s dekoratívkou, ošetrujúcou telovou a pleťovou kozmetikou, oblečením a pod.

2 komentáre:

  1. ako si spokojna s dermacolom lip seduction? hydratuje?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ som ho na sebe mala iba dvakrát, vždy asi tak na hodinku, zatiaľ mám neutrálny postoj, nie je to teda zlé, ale riadne zhodnotím najskôr až o niekoľko dní.

      Odstrániť

Ďakujem za váš komentár!