streda 15. februára 2012

NYC Kiss Gloss Tribeca Tangerine

Ako som sa napoludnie zmienila o kozmetike NYC, prichádzam už aj s mojimi dojmami. Pekne po poradí - lesk na pery Kiss Gloss v odtieni Tribeca Tangerine.

Objem 9.4 ml
Cena: EUR 1.59
Ja som ho našla v 101 drogerie, Shopping Palace Zlaté Piesky, BA

Tubička je poctivo zabalená vo fólii, na ktorej sa dočítate o napr. aj o zložení výrobku. 
Balenie do fólie maximálne oceňujem - ak nájdem neporušenú fóliu, mám záruku, že danú tubičku nikto neželane neobchytkával prstíkmi. Iste vie každá svoje, keď nakupujeme kozmetiku. Niektoré zvedavé oči a prsty si pokoj nedajú - dôvodom je buď absencia testera alebo maximálna lenivosť skontrolovať tester.







zloženie

Lesk je hutný, no kupodivu sa pomerne ľahko rozotiera. Nelepí. 
Je oranžovkastý a obsahuje drobné zlaté čiastočky.
Pery len ozaj veľmi jemne natónuje, ale skoro zo nevidno, ani zlaté čiastočky nie sú rušivé.
Výdrž ako iné bežné lesky, po zmiznutí zanechá jemný mastný film, nevysušuje - čo niektoré lesky naopak veľmi radi robia.
Vonia ovocne, podľa názvu Tangerine by som tipla teda mandarinku? Aj by mohlo byť. Len mi občas nosom zvrtne, sem-tam pocítim niečo umelé.
Na oficiálnych NYC stránkach, v českej verzii, som naďabila na zmienku, že by mal obsahovať aj bambucké maslo. No, pocitovo by som im hneď kývla, že hej. Ale ani ťuk v zložení (ak by tam bolo bambucké maslo, muselo by tam byť napísané butyrospermum parkii)



Za mňa pomer kvalita:cena veľmi dobrý.

Stretli ste sa už s NYC kozmetikou? V ktorej predajni a v akom meste?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!