streda 23. mája 2012

Hĺbková hydratačná papierová maska My Skin zn. Essence

V čase maskománie som sa dala po kamarátkinom hodnotení tejto papierovej masky od Essence z ich rady My Skin zlákať na jej kúpu (presne neviem, niečo málo cez 1,-€) a vyskúšanie, ešte niekedy v marci (?).



Výrobca: 


Ja:

Maska jemne sviežo vonia. Bola bohate nasiaknutá zakalenou tekutinkou - podobné bežným odličovacím mliekam. Je dosť veľká, takže ženy s útlejšou tvárou - ako aj ja - vlasy do vrkoča a trpezlivo roztiahnuť na tvár, prečnievajúce okraje poprikladať na tvár, či navzájom k sebe. Bude to držať, tekutinky je dosť.
Toľko malá rada k aplikácii.
Sprvu som sa z nej tešila. Nepríjemné prekvapenie v podobe slabého štípania pokožky celej tváre nedalo na seba dlho čakať. Vydržala som však, aby som otestovala masku čo najviac. Prešlo cca 15 minút a celkom s radosťou som dávala masku dole. Celú tú dobu ma totiž poštipkávalo na celej tvári a to nie som bohvieaká citlivka. Tekutinku som podľa odporúčania ešte poctivo rozotrela, aby sa ušlo každému kúsku kože. Po ďalších 10 - 15 minútach (presne som nestopovala) som naklusala naspäť do kúpeľne, tvár umyla čistiacim gelom a naniesla môj normálny krém. Tož o hydratácii sa nedalo chyrovať. Maska nielenže vytvorila na pleti ulepený film, ale ešte mi aj pokožku citeľne napínalo (a to mám zmiešanú pleť, nie precitlivenú ani suchú).
Taký efekt som od hydratačnej masky neočakávala ani vo sne.

Deň na to som sa posťažovala kamarátke, že som s maskou spokojná nebola. Nuž aj ona vyšla s pravdou von, že mala podobnú skúsenosť, len sa o tom nikde nezmienila...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!