streda 16. mája 2012

Vzorky - Omladzujúci krém na ruky Royal Grape Erbario Toscano

Pred časom som sa dostala ku vzorke krému na ruky od Erbario Toscano.
Pri objednávaní vzorky som netušila, o vzorku ktorého produktu sa bude jednať, krém ma potešil.
O značke som si predtým nič nezisťovala, stalo sa tak až vtedy, keď som sa snažila dopátrať, kde a za koľko sa dajú ich výrobky zakúpiť.


Vzorka je bohatá - objem 3 ml mi vystačil na 4 aplikácie, kedy som si ruky dostatočne natrela a krém vmasírovala.


zloženie

Toľko slová výrobcu. Čo na to ja?

Krém je naozaj ľahkej konzistencie. 
Vôňa je trochu zvláštna - vôňa hrozna sa miesi s arómou vzduchu miestnosti, kde dlhšie skladujete väčšie množstvo papiera. Nie každému nosu bude vyhovovať. Po chvíli sa tá ťažká aróma "papiera" kamsi vyparí a zostane jemný náznak hrozna. Nie je to však to čerstvé hrozno, ale skôr také umelé, ako voňajú rôzne spreje, či kozmetika. Napriek prírodnej kozmetike mi to zaváňa dosť umelo, ale to už sú každého osobné pocity.
Pocit po vmasírovaní a vsiaknutí krému je takisto rozporuplný. V prvom momente ma nepríjemne zaskočilo výrazné pnutie pokožky, ťažko sa mi chytali drsnejšie či suchšie veci. Najproblematickejšie to bolo pri papieri, s ktorým prichádzam pri práci stále do styku, za ním nasledovalo dotýkanie sa nakrémovaných častí pokožky rúk navzájom o seba. Po tretej aplikácii som si trochu na to zvykla. No papier som stále s odporom brala do rúk. Po dvoch hodinách po tretej aplikácii som musela ruky dokrémovať iným krémom.
Za celú dobu som nenadobudla dojem, že by som čo i len trochu mala pokožku hydratovanú.



Bežná cena, ku ktorej som sa dopátrala prostredníctvom internetu sa pohybovala okolo 16.- EUR za 75ml krému. Počas 4 aplikácií som nenadobudla pocit, že tento krém je niečím výnimočný, skôr ma sklamal.
Cena ma už len presvedčila, že plné balenie nekupovať.

Na záver pripájam adresu internetového obchodu, ak by ste predsa len prejavili záujem o značku Erbario Toscano.

1 komentár:

  1. zaujímavé, a to som akurát prednedávnom rozmýšľala, že tú vzorku tiež vyskúšam. ale teraz ma to už nejak ani neláka :D

    http://beauty-around-us.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš komentár!