nedeľa 27. mája 2012

Vzorky - Čistiaci krém ALL-IN-5 pre extra hĺbkové čistenie a Ľahký denný krém proti nedokonolastiam zn. Nivea

Napriek pomerne veľkým zásobám rôznej pleťovej kozmetiky pokračujem v testovaní vzoriek. 



Krém all-in-5

Vzorka mi vydržala len na jedno použitie, takže som ju využila iba ako čistiaci krém a peeling. Na otestovanie formou masky už nezvýšilo.

Krém je veľmi bledučko zeleno-modrý, aktuálne módna mint farba, s obsahom malých peelingových čiastočiek.
S krémom som bola celkom spokojná, nemám voči nemu veľké výhrady. Možno len peelingové čiastočky sú trošku tvrdšie, akoby sa na každodenne použitie hodilo. Asi nebude vhodný pre citlivú pokožku.
Mne však vyhovovali a ak chcete ušetriť miesti v kúpeľni, minimálne ako čistiaci krém a peeling ho využijete  a môžte používať 1x denne. Vzhľadom na peelingové čiastočky by som ho viackrát denne nepoužívala.
Má veľmi príjemnú, sviežu vôňu, na akú som zvyknutá pri výrobkoch pre problematickú pleť.
Mám teraz dobrú zásobu peelingov aj čistiacich gelov, ale asi pouvžujem do budúcna nad jeho kúpou, ak sa mi zásoby výrazne okrešú.
Po zmytí mi pleť nič nenapínalo, dokonca som z domu vyšla bez pleťového krému.
Pleť sa mi začala mastiť až pred poludním, čo je vcelku fajn - čistenie teda nebolo natoľko agresívne, aby to pleť nútilo tvoriť nadbytok mazu. A to je pre mňa plus.



Keďže čistiaci krém mi vydržal len na jedno použitie, nemohla som si ho otestovať, ako spolupracuje s pleťovým krémom.


Krém je gelovej konzistencie, mierne mliečno-mintovo zafarbený, opäť so sviežou parfemáciou.
Gelík bol príjemný, čo ma však zamrzelo, pri použití bez makeupu sa mi pleť začala mastiť výrazne už o necelé 3 hodiny (pred aplikáciou som použila peelingový krém od St. Yves - v blízkej budúcnosti vám ho predstavím), bol dobrým podkladom pod makeup, lesk som začala badať po cca 4 hodinách, čo ma vzhľadom na takmer ž.iadny matujúci účinok počas nosenia bez makeupu prekvapil

Avšak vôli krátkej výdrži (očakávala som totiž, že bude pôsobiť matujúco o niečo dlhšie, keďže je určený pre mladú, problematickú pleť) s ním do budúcna nerátam. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!