streda 9. mája 2012

Vzorky - Kód mladosti Luminize od L´Oréal

Dostala som sa k prvej vzorke - k pleťovému séru Kód mladosti Luminize od L´Oréalu.


zloženie
Sérum je sčasti priehľadné a sčasti perleťovo biele. Konzistencia je tekutejšia. Vzorka nemala uvedený objem, no predpokladám množstvo okolo 1,5-2 ml. Vydržalo mi na 5 použití na celú tvár a aj na fotenie na ruke, kde som sérom nešetrila.


Po rozotrení vytvorí jemný lesklý film, čiastočky nevidno.


Má príjemnú sviežu parfemáciu.
Neodporúčala by som ho vôbec na mastnú pleť, s citom treba pri zmiešanej pleti príp. ho nepoužívať vôbec, pleť sa mastí ešte viac. Takisto vzhľadom na obsiahnutý alkohol by som ho neodporúčala ani pre citlivú a suchú pleť.
Ideálne pre normálnu a zrelú, nie však presušenú pokožku (pre problémové, suchšie partie pridať ako podklad aj vyživné sérum).
Skúšala som aj v kombinácii s makeupom. Makeup sa lepšie nanášal a aj výsledný efekt bol vcelku pekný.
So sérom kľudne šetrite, aby ste si neublížili vytvorením efektu vianočnej gule.

 Ja som skúsila vzorku. Vrhli ste sa priamo na plné balenie? Ako ste spokojné?

2 komentáre:

  1. no s takýmto sérom nemám skúsenosti poznám ale z reklám a s časopisov.možno niekedy vyskúšam a potom sa podelim o spokojnosť s ním.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak ta to v buducnosti nalaka skusat, tak odporucam najskor vzorku alebo vobec. Nie je vhodny pre vsetky typy pleti.

      Odstrániť

Ďakujem za váš komentár!