piatok 9. marca 2012

Krémy na ruky... #2

V pomerne krátkom čase prichádzam s ďalšími dvoma krémikmi. Zaujali ma či nie? Hneď vám prezradím...

Naturalis - nechtíkový krém na ruky

Kúpila som ho z núdze, keď som naraz minula aj predošlý Dove a Dermacol. Proste prvé, čo mi padlo pod ruky v ten deň. Všimla som si, že kolegyňa má verziu s Aloe Vera, tak som si povedala, že túto značku vyskúšam aj ja. Vybrala som si nechtíkový krém. Dostanete v cene cca EUR 1.40 (samozrejme plus mínus podľa obchodu). 
Mám ho takmer minutý a od uverejnenia predošlého článku ubehli 3 týždne. Nuž, veľa som natierala. Veľa ako veľa - na jedno natretie som minula pomerne veľa krému, lebo mi jeho slabá hydratácia nestačí. Po polhodinke mi aj napriek bohatej dávke krému vyskočia naspäť suché šupinky. 
Výhradu mám aj k parfemácii - veľmi intenzívna a ťažká vôňa. Prvý týždeň mi bola veľmi nepríjemná, no ústála som to. Teraz ju už tak nevnímam, no odporúčať tento krém vôbec nemôžem.
Možno by ten ľahučký krém bol vhodnejší na leto, ale vôňa ho predurčuje na zimu, kedy nosík toho zvládne viac. 





NEUTROGENA krém na ruky parfemovaný

Mám ho síce len v cestovnej - 15 ml - veľkosti, ale aj tak ma stihol presvedčiť, že sa v budúcnosti oplatí doň zainvestovať. 
Krém je hustý, takmer priezračný, mliečne zakalený. Má pudrovú, babätkovskú arómu. Ak niekto nemá rád, krém je aj v neparfemovanej verzii - červeným vrchnáčikom. 
Plné balenie má 50 ml, zadovážite v cene cca EUR 5,-
Veľmi ľahko sa rozotiera, do pokožky sa vcucne už pri rozotieraní. Pokožka zostane jemná aj po dvoch hodinách a neskôr. Moju malú verziu mám už dlhšiu dobu, na obe ruky mi pri bežne suchej pokožke stačí vytlačiť krém do veľkosti hrášku. Na suchšie ruky si doprajem o niečo viac, ale stále je to minimum oproti iným krémom.




Nuž, idem sa teraz poobzerať po niečom novom pre rúčky, niečo na jarné teploty :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!