piatok 9. marca 2012

Essence - Lime Up! (alias 31-dňová výzva po mojom "DAY4")

Sľubovala som vám zelené nechtíky, úmysel bol uverejniť ich už včera, ale nevydalo - priestor k foteniu len podvečer, ale slnko dávno za horami - za doľami.
Nie a nie nás také pekné jarné slniečko potešiť (včera dokonca snežilo).
Kry, trávička pučia, aj niektoré skoré jarné kvietky kvitnú, ale stále to nie je ono a tak som si pre dnešný zelený deň zvolila optimisticky a sviežo vyzerajúci zelený láčik od Essence - Lime Up!


Je to krémová, svieža, bledšia zelená, mierne prsknutá žltou.
Lak je hustejší, treba vychytať správne množstvo - konzistenčne mi pripomína predošlý oranžový What Do U Think? - prvá vrstva pruhuje, trošku kopčekuje. Ale stačí na ňu len tenšia vrstva. Potom je lepšie pri druhej vrstve si nabrať viac a len to porozhrňať po prvej. Spodná vrstva slúži ako dobrý podklad pre druhú, ktorá sa lepšie lakuje s väčším množstvom laku na štetčeku. 





Viem, že mi bude robiť spoločnosť pri jarných aj letných manikúrach a pedikúrach ;-)
Čo naň vravíte vy?

3 komentáre:

  1. Krásny :)
    senses298.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne tento istý odtieň som mala aj ja, ale trošku ma rozčuľovalo, že nevydržal dlho. Ale zase, za takú cenu.
    Ale pekný odtieň, to hej!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za tu cenu ani nie je o com diskutovat :-) a zase staci pouzit dobry podlak a nadlak a je to zase o niecom inom, lepsom :-)

      Odstrániť

Ďakujem za váš komentár!