utorok 20. marca 2012

Essence Mystic Wish! (alias 31-dňová výzva po mojom "DAY8")

Máme ôsmy deň výzvy a prišiel rad na metalické nechty. V zbierke mám len jeden vhodný lak, a to od Essence Mystic Wish z radu nail-art magnetics.

Tento lak je magnetický, čo znamená, že použitím magnetu môžte vytvoriť zaujímavú vzorku na nechte.

Ja som sa s magnetom nehrala (dokonca si myslím, že mám nefukčný magnet - akokoľvek som to veľakrát skúšala, vzorku mi nespravilo), ale metalický efekt je dokonalý :-)

Dala som dve vrstvy a na oživenie som na každú ruku spravila na jeden necht aj jednoduché čiernobiele kvetinky. 



Pre tohtotýždňové krásne slnečné počasie trochu ponuré, smutné, už sa neviem dočkať nasledovnej farebnej  manikúry ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!