piatok 23. marca 2012

E.L.F. Innocent

Aby sme sa stále nekrútili len okolo 31-dňovej výzvy, osviežime si to aj niečím jednoduchým a decentným... Veď do práce sa nedá stále chodiť v krikľavom ako kanárik :-)

Aj keď som si vravela po kúpe a vyskúšaní druhého laku od E.L.F., že ďalší už nekúpim, slovo som nedodržala. Musím však skonštatovať, že tentokrát som spravila dobre. Na šetetčeku sa síce nezmenilo nič, je trochu svojský, ale konzistencia ma milo prekvapila. Je tekutejší než predošlé dva. Preto pri lakovaní nepruhoval, celkom dobre sa farba rozprestrela po nechte. Už prvá celkom obstojne kryla, len veľmi jemne presvitali končeky nechtov, no zo zvyku som dala dve vrstvy. 

Je to veľmi bledunko hnedý, trochu zašedlý a pri pohľade naživo mám dojem, že ide veľmi veľmi slabo do fialkova. Možno to je však len optický klam, kedže okolo nechtov/končeky prstov mám zväčša mierne začervenalé.



Innocent môžem odporúčať jednak z pohľadu decentnej farby, jednak z konzistencie. 

1 komentár:

  1. presne takyto odtien zhanam! :) a tiez si hovorim ze od elfu si uz nekupim lak, lebo dake huste mi prisli...hlavne jeden fuj :-/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš komentár!