pondelok 5. marca 2012

Gabriella Salvete 147 (alias 31-dňová výzva po mojom "DAY3")

Slniečko vonku, slniečko na rukách :-)
Dnes prišiel tretí deň výzvy a s ním lak v žltej farbe. Žltý Gabriella Salvete mi pripomína také jemné jarné slniečko, preto som sa rozhodla práve preň.


Lakovala som bez podlaku, 3 vrstvy. Štetček priemerný, ale lakovanie šlo v pohode. 
Napriek tomu, že mám až 3 vrstvy, stále to nie je ono. Neuškodilo by, ak by bol základ biely lak v jednej vrstve plus dve vrstvy Gabrielly.
Pri lakovaní sa treba trošku posnažiť, inak vidno ťahy štetcom.
Vo fľaštičke je žltá pomerne intenzívna, no na nechte je jemná. Obsahuje miernu perleť v slaboružovej farbe.




Ako sa vám páčil môj dnešný výber? 

2 komentáre:

  1. Ta barva je strašně zajímavá, žlutá z růžovým odleskem je super nápad. Chtěla jsem si takový koupit před Vánocemi v Německu, tuším že byl od značky Alessandro, ale přišel mi docela drahý (snad 13 Eur?). Takže pokud mě ta touha zase popadne, sáhnu po GS, i když mi teda přijde dost sheer...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mozno by to bolo pekne prave na bielom podklade - nepresvitali by konceky nechtov.

      Odstrániť

Ďakujem za váš komentár!