piatok 2. marca 2012

Essence - What Do U Think? (alias 31-dňová výzva po mojom "DAY2")

Máme tu druhý deň 31-dňovej výzvy a s ním nadišiel čas aj pre Essence What Do U Think?
Do zbierky mi pribudol ešte minulé leto, no jednak ho nelakujem často, preto som ho ani na blog nestihla dať, a jednak sa blíži jar - tak prečo si nespríjemniť niečím jemným a milým deň?


Lak je krémový, bledoružovooranžový, taká korálovečka. V laku plávajú drobné zlaté čiastočky. Po nalakovaní už nie sú také výrazné, treba zrak zaostriť.
Nelakovalo sa mi bohvieako dobre. Robil mi jamky a kopčeky. Ale druhou vrstvou sme to obaja ustáli.
Ale či mám ja zlý lak, či zlú techniku alebo som to všetko uponáhľala, po zaschnutí vyskočili bublinky a sú aj  na fotke trochu vidno.
Okrem prsteníčka mám na ostatných nechtoch aj nadlak Essence gel-look. Vidno, že nadlak spôsobil mierne zoranžovenie laku, potlačil ružovú.



No, ako vás oslovil tento jarno-letný lak? Máte vo svojej zbierke niečo podobné? Či dokonca máte ten istý? Akú má kvalitu?

A čo vás čaká v pondelok? Podľa pravidiel by mali nasledovať ŽLTÉ nechty.

2 komentáre:

  1. Mám ho taky, už sice dodělává, ale ještě tak na jedno/dvě lakování tam je. Barva je to úžasná - můj oblíbený odstín. Nelakuje se mi špatně, ale ta výdrž je hrozná. Po dni si můžu lakovat jiný lak.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš komentár!