pondelok 16. apríla 2012

Miss Sporty Dr Balm

Rozhodla som sa vám už predstaviť nový balzam na pery, z piatkových noviniek.
Používala som ho celý víkend a aj za tých takpovediac pár hodín môžem napísať, s čím som mala dočinenia.

Kupovala som v DM, v cene 1.99€

Balzamy Dr Balm sú novinkou spomedzi kozmetiky Miss Sporty, celkovo je v ponuke 5 odtieňov, ktoré v tube vyzerajú dosť žiarivo, no pery len veľmi jemne natónujú:
Sweet Kiss SOS - jemne ružová
Glam Kiss SOS - fuchsiová (túto som som sa rozhodla vyskúšať aj ja)
Gossip Kiss SOS - oranžovočervená
Heartbreaker SOS - bordó
Honeymoon SOS - jahôdkovočervená

Glam Kiss SOS

Balzam vyzerá ako rúž, balenie je mohutnejšie - 76mm x 19mm x 19mm.
Javí sa veľmi pigmentovane, ale práve naopak, tónuje mierne, treba viackrát prejsť po perách.



niekoľkonásobné pretrenie pokožky
Výrobca prezentuje, že hydratuje, vyživuje, že je prosto výborný. No moja skúsenosť nie je až taká super. Pery sú jemne prifarbené, vôňa mi vyhovuje (ako šupka melónu), už takto voňal aj jeden balzam od Labella (fuchsiová farba, vôňa presne tá istá, myslím, že sa nazýval Pasion Fruit).
Myslela som, že tento balzam bude podobného razenia, ale trochu ma sklamala intenzita hydratácie. Pery sa mi dosť sušia, stále mám na nich šupinky, preto Dr Balm nie je práve moja šálka kávy - namiesto hydratovania mi pery trošku sťahuje a stále cítim niečo zvláštne - jemné štipkanie, ale len také náznaky.
Za takmer 2€ by som očakávala trošku viac spokojnosti.
Do zimy nebude vhodný, ale ešte si počkám na 30°C teploty, či balzam nezačne viac hydratovať :-)

Postrehli ste túto novinku od MS? Žiadna kampaň, reklama, len náhodne som balzamky postrehla v regáli.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!