streda 11. apríla 2012

E.L.F. Eye Shadow Brush

Bežne si pri líčení očí vystačím s prstami prípadne penovým aplikátorom. No keď začali zo všetkých blogových stránok útočiť kozmetické štetce, nahlodalo ma to a tak som sa rozhodla pre prvé skúsenosti so štetcami vyskúšať od E.L.F. a z rady Essential. 
Dnes vám ukážem základný štetec na aplikáciu očných tieňov - Eye Shadow Brush.
Nie som v používaní štetcov skúsená, stále som len na začiatku. Tento článok však vznikol hlavne pre upozonenie na nedostatky Essential rady (pribudne ešte jeden štetec).

Essential rada sa vyznačuje kovovým dielikom, v ktorom sú uchytené systentické štetinky a umelohmotnou rúčkou perlovobielej farby. Označenie typu štetca je vytlačnené strieborným písmom na bočnej strane.


Štetec má široko no zároveň plocho uložené štetinky.


Sú jemné, pokúsila som sa o akú takú ukážku ich hrúbky pomocou tejto fotky:


Štetec je od kovovej časti po koniec perlovobielej dlhý 12,6 cm (bez štetiniek). Priemer najširšej časti bielej rúčky je 9 mm, v najužšom mieste 6 mm.

Rozmery štetiniek:
pozn.: rozmer 4 mm je pre výšku z bočnej strany
Štetec som zakúpila v cene 1.73€

V čom vlastne teda tkvie moja nespokojnosť so štetcom. Je to hlavne v jeho labilnom, lacnom vyhovotovení. Kovová časť sa už podstatne hýbe zo strany na stranu. Aj keď štetec so mnou zatiaľ nikam necestoval a použila som ho pri skúšaní parkrát (zrátam prstami jednej ruky), je taký vyheglaný, že sa o jeho ďalšiu životnosť bojím. Pritom som pri používaní citlivá, predsa len, štetec je pre mňa novinkou a trvá, kým nadobudnete potrebný cit pri aplikácii tieňov.

(nahrala som aj kratučké video, uverejním po krátkych úpravách)

Takže našetrime o nejaké to eurko viac a zainvestujme do kvality ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!