nedeľa 22. apríla 2012

Versatile Blogger Award

Ďakujem za nomináciu Levandulke od Lutense!

V skratke význam vo Versatile Blogger Award je vybrať relativne nedávno vzniknuté blogy, uviesť ich medzi ostatnými bloggermi i bežnými čitateľmi do povedomia a vymámiť (v dobrom) pár (v počte 7) pikantných či zaujímavých detailov o nominovanom :-)


Niečo o mne:

* zbožňujem mlieko, ale musím si dávať pozor na syrovo-smotanové omáčky :-(
* mám rada colové, kávové a energetické nápoje, no ten kofeín v ních na mňa nikdy nezapôsobí ako má, skôr opačný účinok - zaspím do pár minút ako bábätko
* mám rada korenisté a štipľavé jedlá
* rada chodím neskoro spať a potom doháňať zameškané vyspávaním
* som už opatrná vo výbere ľudí, ktorých si ku sebe pustím
* mám rada poriadok vo veciach, i keď ja sama som sa doteraz do toho nedostala :-/
* a ten vyššie spominaný kofeín a mlieko - veľká káva s poriadnou dávkou mlieka musí byť aspoň raz denne; ideálne, ak je to v podobe latté

Nominovať nebudem nikoho konkrétneho, pretože všetky blogy resp. ich autori, ktoré čítam, už boli oslovené, nominované.
Zapojiť sa však môže každý, koho blog vznikol v priebehu marca a apríla a ich blog sa ťažšie rozbieha.
Ozvite sa v komentároch ;-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!