pondelok 6. februára 2012

Čistiaca pena Simple pre citlivú pokožku

Asi nie každá z vás pozná značku Simple. Pochádza z UK, na Slovensku ju v minulom roku začal predávať obchodný reťazec Tesco. Ja som ju dlho prehliadala, neverila som jej spočiatku. Na zahraničných, prevažne britských blogoch som sa stretla s pozitívnymi dojmami a tak som sa do skúšania pustila aj ja.
Doma mám zatiaľ tri výrobky pre citlivú pleť z rady Kind To Skin. Moja je síce zmiešaná, pojeduje ma aj akné. Tak prečo si kupujem pleťovku na citlivú pleť? Nuž, moja taktika je bojovať s problémami šetrnejším spôsobom. Už dávno sa preukázalo (aj ja to mám vyskúšané), že prípravky s alkoholom pleť zbytočne presušujú a tá proti tomu bojuje ešte s väčším nasadením a produkuje viac mazu.
Predstavím vám postupne všetky mnou odskúšané vecičky od Simple.

Začnem vitamínovou čistiacou penou, ktorá obsahuje vitamíny B5 a E:


Objem 150ml, cena: EUR 5.29

zloženie

Vo flaške je číra tekutina, špeciálnym dávkovačom sa vytvorí pena.
Množstvo peny na obrázku vyššie je na jedno stlačenie. Pena je veľmi jemná, bez parfemácie, napriek tomu však vonia sviežo, mierne citrusovo. Pravdepodobne to spôsobuje výťažok z pelargonium graveolens, čo je druh muškátu (viď obrázok nižšie).
Po zmytí som necítila žiadne pnutie. Ideálne na ranné umývanie.

zdroj - http://diyaromatherapy.wordpress.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!