utorok 28. februára 2012

Rimmel Lycra PRO Hot Gossip (alias 31-dňová výzva po mojom "DAY1")

Ako som sľúbila, máme tu príspevok o červených nechtoch. Ja viem, už som tu jedny červené dávala - so zn. Essence. Ale dnes tu máme Rimmel. A ja sa čudujem, prečo ho nelakujem častejšie...
Prečo?
Nuž, pozrite si fotky nižšie. Mám len jednu vrstvu a kryje takmer bezchybne. Pri tomto kúsku sa im vydarilo pristrihnutie stetčeka (mám doma aj iný kúsok, tam už to také šikovné nie je). Stačí mi len jeden ťah, nechám zaschnúť a môžem ísť. 
V skutočnosti je o kvapôčku tmavší, no dnes som nevystihla práve ideálne podmieky na fotenie - ráno sneh a dážď, teraz už len dážď, riadne zamračené, fuj!
Ale späť k laku. Cenu vám presne neprezradím, ja ho už mám riadne dlho doma, ale nie je problém ho zohnať v drogérke. Myslím, že sa pohybuje v cene plus mínus EUR 5,- až 6,- (ak niekto vie presne, doplňte/opravte ma).
Základom je klasická červená, vo fľaštičke sa v hojnom počte vyskytujú ružovo-červeno-strieborné čiastočky. Na nechte sú jemné, bežným okom nepostrehnuteľné, ale registrovateľné pri zadívaní sa.







drobné čiastočky sú po nalakovaní subtílne, jemné
čiastočky vo fľaštičke - sú výrazné
Nabudúce sa tešte na ORANŽOVÉ nechty!

2 komentáre:

  1. Jéj, tento mám aj ja, je super. Len mne sa s tým hrubým štetcom moc dobre nepracuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ho taky, moje oblíbená červená. Úžasná chick barva, snová aplikace. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš komentár!