piatok 17. februára 2012

Balzamy na pery Hurraw - úvod

Na českých blogoch začala niečo ako Hurraw! mánia. Po krátkoch googlovaní som prišla na český elektronický obchodík, ktorý posiela aj na Slovensko. Krátka e-mailová komunikácia a už som bola rozhodnutá pre objednávku. Keď už sú balzamky tak vychvaľované, riskla som to a objednala si kokosový a pomarančový.
Poďme od začiatku, keďže pre Slovensky sú Hurraw balzamy dosť od ruky.
Takže ujo Google mi našiel internetový obchodík http://bangbag.cz/, ktorý je z Česka. Ako prvé som zapátrala v časti Jak nakupovat a na moje prekvapenie bola zmienka aj o Slovensku. No po predošlých (ne)skúsenostiach s českými obchodíkmi som najskôr napísala zvedavý mail, ako to je s poštovným, platbou atď. Nech nestrelím vedľa a mám vopred predstavu o finančnej stránke. Mojím, azda neštandardným prístupom, som šla mimo bežný objednávací systém, len prostredníctvom mailu. Nadiktovala som, o čo mám záujem a obratom mi zaslali sumu za tovar + poštovné aj s prepočtom na euráčiky.
Ak ste ešte nestihli zaloviť na horeuvedenej stránke, prichádzajú na rad ceny. Mňa tiež spočiatku šokli, ale keď už som bola nahlodaná z iných blogov, budiž...
Takmer všetky balzamky sa pohybujú v cene 119,- CZK/kus (prepočítajte si kurzom povedzme 25.5 CZK/EUR a vyjde slušná, rečkradnúca cena), no zároveň mi však bolo pripočítané poštovné vo výške len 59,- CZK. Vravím "len" - ozaj som pri balíčku z Čiech očakávala viac (pravdou je, že mi to prišlo len ako doporučený list - dovolila to váha balíčka). Platila som vopred - na slovenský účet, takže fajn, ušetrené euráčiky aj za bankový prevod. Do tretice malé plus v podobe rýchleho zaslania poštou - myslím tým fakt, že hneď podali balíček na pošte (v pondelok som poslala adresu, vo štvrtok som mala balíček na pošte).
Skúsme zatiaľ ohodnotiť finančnú stránku a servis (pluskami a mínuskami pred položkou, v zátvorke ako známka v škole):
- cena balzamu (známka: 4)
+ komunikácia so zákazníkom (známka: 1)
+ vybavenie objednávky a poštovné (známka: 1)
+ existencia slovenského účtu pre slovenských zákazníkov (známka: 1)
Pôvodne som do tohto článku plánovala pridať aj fotky a samotné hodnotenie, ale po prečítaní dlhokánskeho úvodu som sa rozhodla pre dva články.

2 komentáre:

  1. ahoj ked si davala zvoliť platbu dala si bankovym prevodom česká pošta?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, ja som vtedy komunikovala a objednavala cez e-mail, lebo som si chcela overit nejake info v e-shope, takze napokon som neobjednavala cez klasicky objednavkovy formular, iba sme sa dohodli, ako mi to oni poslu a ako to ja zaplatim

      Odstrániť

Ďakujem za váš komentár!