piatok 17. februára 2012

Catrice Urban Baroque (LE) Victoria

Môj druhý rúž na pery, s ktorým som spokojná. Od Catrice, z limitky Urban Baroque, v odtieni Victoria.
Celkovo limitka obsahovala 3 odtiene (Marie Antoinette, Elisabeth a moja Victoria).

Idem až po funuse, ale najskôr som sa dostala neskoro ku kúpe, potom som rúž testovala.

Vo výpredaji v DM som zaň dala EUR 3.99.

Urban Baroque #03 Victoria

v skutočnosti ide ešte mierne do fialova
Farebný opis je teda nanjvýš ťažký. V angličtine by som na to použila asi označenie farby slovom mauve.
Je to taká tmavšia staroružová, trošku hnedej, trošku červenkavej. No samotný valček rúžu je viac fialkastý.
Až na perách sa ukáže jeho pekná jemná lichotivá farba, ktorá sa hodí ako do práce tak aj na večer. 


Ešte na starom blogu som sa pozitívne vyjadrila na Essence rúž. No tento ho ešte predčí svojou hydratačnou schopnosťou. Akoby som použila balzam, nie rúž. Čo mu výrobca pridal na hydratácii, to však ubral na pigmentácii, ale čím viackrát prejdete po perách, tým viac farby sa vám podarí naniesť.
Výdržou by som ho zaradila medzi tie slabšie.


Oslovil vás tento rúž? Čomu dávate prednosť? Menšej pigmentácii, no poriadnej hydratácii či radšej použijete aj balzam na pery a siahnete po riadne krycích rúžoch?

2 komentáre:

  1. Ja mám ten druhý "Elisabeth" a neviem si ho vynachváliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no mna tento odtien nejako nezobral:) a co sa tyka hydratacie ...vyslovene nemam rada "vysusovacie"ruze..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš komentár!