piatok 10. februára 2012

Catrice Lip Appeal Naturally Pink

Ku Catrice lesku na pery som dostala len vďaka výpredajovej akcii - vždy prechádzam okolo stojanu bez väčšieho záujmu (jedným očkom letmo obzriem ponuku lakov a idem ďalej). Asi sa mi začali pretáčať v očiach tie povestné doláriky (hm-hm... teda euráčiky) a po krátkej kontrole ponúkaných farieb som si vybrala obyčajnú ružovú krémovku v odtieni Naturally Pink.


Na srdci mi leží aplikátor - má mierne oblý tvar, ktorým sa síce dobre lesk nanáša, zaroveň je však aplikátor kameň úrazu, kvôli ktorému by som si už ďalší lesk pravdepodobne nekúpila.
Na jedno celé pokrytie pier potrebujem 3-4x namočiť aplikátor do tubičky.



Katastrofu zachraňuje aspoň príjemná hydratačná konzistencia a cukrová karamelková vôňa. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!