utorok 7. februára 2012

Gabriella Salvete 123

Mala som chuť na nejakú nenápadnejšiu farbu, pri prehŕňaní sa v lakoch mi behol do rúk telovo-hnedý láčik zn. Gabriella Salvete, ktorý mi robí spoločnosť už vyše roka. Je to na ňom, ošúchanom chúďatku, aj poznať (a to mi pripomína opäť raz potrebu zadovážiť si poriadne uskladňovacie priestory pre laky a ďalšiu kozmetiku).
Keď som si kupovala prvý lak od GS, bolo to s dávkou nedôvery. Cenovo dostupný lak, česká značka. Ani neviem, či som sa stretla dovtedy s nejakou reklamou či i len obrázkom v akciovom letáku. Vtedy bola prvá na rane ružovka, ktorú vám čoskoro takisto ukážem na mojich nechtoch.
Nebyť dobrých dojmov z prvého laku, tak si nezadovážim ďalšie štyri v krátkej dobe.


pod umelým svetlom, 2 vrstvy
Základom je telovohnedá farba. Trochu mi na tomto laku vadí jeho foil prevedenie, snažím sa takýmto lakom vyhýbať - nemám rada, keď je vidno ťahy štetčekom. Nad týmto negatívnym dojmom prevažuje rýchle schnutie, dobrý štetček a odtieň so žiarivým, slávnostným, nádychom.

- objem: 11ml
- cena: neviem presne, je to už nejaký piatok, čo som lak kupovala... 
ceny sa momentálne pohybujú na úrovni EUR 1.89
- kúpené: 101 drogerie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!