štvrtok 23. februára 2012

Essence Purple Cherry

Len tak som si blúdila v Tescu v oddelení drogérie, keď som znenazdajky prešla okolo nenápadneho košíku s výpredajovými kúskami Essence. Či sa niektorej pracantke nechcelo dať ho niekam, kam mala alebo to bolo nápočne, netuším. Výrobky bez ceny, tak som sa musela premotať do iného oddelenia a tam si na múdrom stĺpiku cenu overiť. Síce, žiadna zľava sa nekonala - cena EUR 1.70, ale keď som narazila na farbu, ktorú ešte nemám... 

Lakovalo sa dobre, tvári sa to tak želíčkovo, ale kryje parádne v dvoch vrstvách - čo nie každý želé láčik robí. Dávala som dve vrstvy, na fotkách bez nadlaku - pekný, výrazný lesk.
Lak je tmavý fialový, na nechtoch sa niekedy tvári ako čierna s nádychom do fialova. 
Fotky vznikli postupne počas dňa, pekne ukáže, aké odtiene vykúzli jeden lak.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!