nedeľa 5. februára 2012

Catrice Miss Piggy Reloaded

Dlho som odolávala na poriadne nalakovanie ružovým lakom od Catrice - #480 Miss Piggy Reloaded. Mám ho už viac ako rok, možno to už budú dva, nerátam. Kupovala som ho kvôli krásnej jemnej ružovej, naviac môj prvý kúsok od Catrice (zoženiete v DM drogérii) a ako odmenu za úspešnú skúšku.
No prvé vyskúšanie ma sklamalo natoľko, že dlho-predlho skončil niekde na spodku košíčku s lakmi. Teraz mi to však nedalo a dala som laku ešte jednu šancu. Poučená po lakovaní iných záludných lakov som pozmenila taktiku a lakovala novú vrstvu vždy a po riadnom preschnutí predošlej vrstvy. Celkom sa zadarilo.
Na fotke mám 3 vrstvy, ako vidno, nekryje ani tak úplne. Za to "vďačíme" vodovejšej konzistencie. Zo štetčeka mám pozitívny dojem.
Ružová je decentná, obsahuje malé rôznofarebné čiastočky, ktoré spozorujeme len pri bližšom skúmaní.



denné svetlo/zamračené
náhľad na rôznofarebné čiastočky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš komentár!